2023-2024 навчальний рік
У цьому році педагогічні
працівники училища будуть працювати над єдиною науково-методичною проблемою: «Впровадження
інноваційних технологій для формування професійних компетенцій
висококваліфікованих робітників»
Головне завдання сучасної профтехосвіти — пошук ефективних шляхів удосконалення та досягнення позитивних результатів освітнього процесу; підвищення професійного рівня, фахової підготовки викладачів методичного об’єднання, розвитку їх інноваційного потенціалу, упровадження сучасних педагогічних та виробничих технологій, створення інформаційно-освітнього середовища різними засобами, зокрема використання ІТ-технологій, соціальних мереж тощо; пропаганду кращого педагогічного досвіду роботи, ефективне інформаційно-методичне забезпечення організації навчально-виробничого процесу; створення середовища для інноваційних перетворень. Тому члени методичної комісії з професії «Офісний службовець (бухгалтерія). Адміністратор» обрали собі річну методичну проблему: «Використання дидактичного електронного контенту для осучаснення освітнього процесу шляхом впровадження інноваційних педагогічних технологій та використання дієвих онлайн-інструментів».
В поточному навчальному році методична комісія з професії «Офісний службовець (бухгалтерія). Адміністратор» ставить завдання:
·
осучаснення
змісту професійної (професійно-технічної) освіти шляхом упровадження державних
освітніх стандартів на компетентнісній основі з урахуванням запитів
роботодавців і потреб регіону з професії «Офісний службовець (бухгалтерія). Адміністратор»;
·
становлення
системи роботи щодо удосконалення та осучаснення освітнього процесу шляхом
впровадження інноваційних педагогічних технологій та використання дієвих
онлайн-інструментів;
·
моніторинг
якості навчання учнів;
·
сприяння
підвищенню престижності професійно-технічної освіти шляхом участі обдарованих
учнів у всеукраїнських та обласних конкурсах фахової майстерності;
·
осучаснення
комплексно-методичного забезпечення освітнього процесу;
·
розвиток
креативного потенціалу викладачів, формування в них інноваційних підходів
до дослідницько-пошукової взаємодії у
системі викладач-учень, навичок проєктної та експериментальної роботи;
·
реалізація
сучасного педагогічного досвіду роботи щодо забезпечення ефективності уроку,
формування ключових та предметних компетентностей учнів;
·
організаційно-методичне
забезпечення підготовки учнів до державної підсумкової атестації;
·
удосконалення
дидактичного забезпечення освітнього процесу.
Члени нашої методичної комісії
протягом 2022-2023 навчального року працювали при дистанційному та змішаному
навчанні з електронними ресурсами: Classroom, GoogleMeet, Zoom, Mentimeter, WordArt,
Classtime, LearningApps,
Padlet. https://padlet.com/hellenya20161/11-vgcsfvkbi9snj07o методична розробка уроку дистанційного
навчання з предмету «Бухгалтерський облік» тема «Інвентаризація як вид
первинного спостереження»
Познайомилися з електронним
сервісом Сanva.com. https://www.canva.com/design/DAFdF8NOJnI/dch4KGnvN0VJ8ciJhkm54w/edit?analyticsCorrelationId=a937602c-f129-47a2-b6f8-439fc10e3132 онлайн-дошка для виховних заходів, виготовлення рекламної продукції.
Брали участь конкурсах:
·
European Money Quiz –змагання з фінансової грамотності
для учнів;
·
Всеукраїнський турнір з фінансової грамотності для учнів
«FinCup 2022»
Брали участь Всеукраїнських та
обласних заходах:
1.
Тренінгове навчання
«Оцінювання на основі компетентностей»
2. EU4Skills на базі ЗРНГО «Волинський ресурсний
центр» навчальний курс «Розвиток підприємницьких навичок учнів»
3. EU4Skills заключна всеукраїнська конференція
«Розвиток підприємницьких навичок учнів».
4. Участь у всеукраїнській конференції «Сучасна
підготовка секретарів у закладах професійної (професійно-технічної) освіти»
5.
Навчальний курс «Цифрові інструменти Google для освіти»
Члени нашої методичної комісії
прагнуть реалізувати свої індивідуальні
проблеми у вигляді виступів з доповідями, створення сайтів з предметів, створенням
віртуальних класних кімнат із самостійного вивчення теми та перевірки знань
учнів, створенням електронних дидактичних матеріалів для уроків, проведенням
відкритих уроків, семінарів-практикумів, участі в училищних та обласних
конкурсах фахової майстерності, зокрема у 2023-2024 навчальному році участь
майстрів виробничого навчання у обласному конкурсі «Е-контент для проведення
дистанційного уроку професійної підготовки», предметних тижнях професії шляхом
удосконалення стану своєї фахової та педагогічної майстерності.
2020-2021 навчальний рік
У 2020-2021 навчальному році педагогічні
працівники училища будуть працювати над єдиною науково-методичною проблемою: «Впровадження інноваційних технологій для
формування професійних компетенцій висококваліфікованих робітників»
Члени методичної комісії з професії «Оператор комп’ютерного набору. Офісний службовець (бухгалтерія)» обрали собі річну методичну проблему: “
IT -технології дистанційного та змішаного навчання – вміння сучасного викладача сприяти кращій комунікації та сприйняттю нової інформації учнями”В поточному навчальному році
методична комісія з професії «Офісний службовець (бухгалтерія). Адміністратор» ставить
завдання:
·
Інтеграція
інформаційно-комп’ютерних технологій та методів у навчання на уроках
професійно-теоретичної та професійно-практичної підготовки як засіб творчого
педагога та підготовки конкурентноспроможного робітника у період дистанційного
навчання.
·
Змішане навчання як засіб
проведення уроків, що дозволяє вдало поєднувати переваги онлайн- та
офлайн-навчання
·
Інтернет-ресурси та
ІТ-технології для проведення
повноцінного дистанційного навчання.
Члени нашої методичної комісії
прагнуть реалізувати свої індивідуальні
проблеми у вигляді виступів з доповідями, створенням блогів викладачів, сайтів
з предметів, створенням віртуальних класних кімнат з самостійного вивчення теми
та перевірки знань учнів, створенням електронних дидактичних матеріалів для
уроків, проведенням відкритих уроків, семінарів-практикумів, виступами на
педагогічних читаннях, предметних тижнях шляхом удосконалення стану своєї
фахової та педагогічної майстерності.
х інформаційно-комп’ютерних технологій та елементів дистанційного навчання на уроках виробничого навчання, як необхідна передумова безперервного розвитку здібностей висококваліфікованого робітника
2019-2020 навчальний рік
компетентнісного підходу через інтеграцію ІКТ в навчально-виховний процес»" Форма реалізації індивідуальної методичної проблеми: Блог викладача, Доповідь, Виступ на МК, Обласні педчитання

Немає коментарів:
Дописати коментар